【朗读材料】粤语歌曲剧场对白

【朗读材料】粤语歌曲剧场对白

2016-02-20 12:08:48热度:作者:来源:

话题:内疚剧场版 童话故事 爱情故事 自我介绍 【朗读材料】粤语歌曲剧场对白 

第1课 杨斌 井底之蚁(剧场版) 上女:咁多年来,呢间咖啡店始终都冇变到,变嘅反而係我同你之间已经唔係以前嘅我哋但值得庆幸嘅係,我哋到今日仲有机会坐喺呢度倾计终于都相信一句说话,分咗手嘅爱人都仲可以做到朋友我知我唔应该同你讲咁多我依家嘅嘢但我唔同你讲,我可以同边个讲呢!我知道你依家仲一直好爱我,但我点忍心返来伤害你呢!虽然佢对我唔好,但如果呢一刻我返来你身边,对你係好唔公平架。你问我到底仲爱唔爱你?你想我点答啊?男:其实你爱唔爱我唔紧要,关键要自己过得开心。分咗手咁耐我已经习惯咗一个人生活,一个人扮演住喜怒哀乐嘅角色每个故事都有个终点,呢一个终点未必係完美嘅记得收音机DJ讲过:无论结局係点都要乐意接受我虽然好爱你,但依家又唔可以喺埋一齐我心痛你,但又唔知可以做D乜我知我以前俾唔到你想要嘅嘢你,所以你选择咗分手我知我再都冇机会去照顾你,所以我希望我可以永远成为你忠实嘅听众http://www.tudou.com/programs/view/YLbm4BsFPQw/第2课 杨斌 井底之蚁(剧场版) 下女你咁样我会好心痛你架你堂堂大男人点可以为咗一个已婚嘅女人去难为自己呀以前係我太现实,追求自己想要嘅野,而放弃咗我哋之间嘅感情对唔住啊!喺我自私伤害咗你我好内疚啊!我真係好内疚啊!我咁样嘅女人点解你仲要对我咁好啊男虽然我已经有咗我自己嘅家庭,但係你係我爱得最深嘅人有一种爱叫放手,又有一种方式 喺见到你开心幸福我就会快乐爱一个人有好多种方式甜言蜜语係短暂嘅真爱只会体现喺无微不至嘅关怀同实际行动当中好好照顾自己,你嘅大雄已经唔系我啦大雄同静宜嘅童话故事已经完满结束我庆幸嘅系我曾经做过果个主角偶然经过呢间咖啡店我都会注足观望,足以回味

第3课 吴奇隆 烟火+一天一天等下去(剧场版) (上)第一次嚟到北京玩,仲要係自己一个人而我只係识得讲地道香港人个啲唔咸唔淡嘅国语我都算係好大胆北京呢个地方唔算细但係我竟然遇见一个男仔好几次呢一次佢居然走埋嚟自我介绍添死喇,我都唔知应该讲啲咩野好原来佢係由台湾嚟嘅,佢仲以为我係本地人仲赞我比起本地嘅女仔靓得嚟仲摩登啲添
于是我剩返落嚟果个礼拜嘅行程就係同呢个男仔係埋一齐一齐去长城上便睇我哋祖国嘅风光我哋都好陶醉大家都好似忘记咗香港太平山 同埋台湾阿里山嘅景色语言已经唔再系我地之间嘅隔膜但係一个礼拜好快就过咗佢同我讲咗句说话:我是一缕烟,而你是一团火佢呢一缕烟就係因为我呢一团火产生但係我只係可以答佢话:当烟火烧至最后最后,烟就会飘走,火就会熄灭,而两者都唔再属于呢处地方
第4课 吴奇隆 烟火+一天一天等下去(剧场版) (下)自从上次北京旅游返嚟之后唔知点解自己有个冲动去学国语连我死党阿may都觉得我返嚟之后D唔咸唔淡嘅国语好咗好多我唔知系咪希望有一日……真係傻喇初初我哋以为分开之后大家可以忘记对方所以都冇交换到联络地址同埋电话其实真係呃人嘅潇洒唔知佢台湾个边做紧D乜野?有冇谂起我呢?
有次同埋班朋友去烧野食睇倒碳炉里面D烟同火唔知点解流咗眼泪出嚟阿MAY问我係咪比D烟烟亲只眼我同佢讲话引因火而生,但当烟火烧至最红最后,烟就会飘走,火就会熄灭阿MAY 唔明我讲D乜野,不过佢就话我个番说话同张报纸嘅寻人广告一样我即刻摞起张报纸嚟睇上面写住:烟火虽然暂时熄灭,但係只要一天一天等下去,烟火总有一天重燃
报纸上面仲留咗个香港地址同电话号码添阿MAY问我做咩无烟仲喺度喊?而睇倒张报纸又会咁开心嘅?我话因为我要去打电话,而接电话嘅佢竟然讲起D唔咸唔淡嘅广东话

第5课 杨斌 我唔识拍拖(剧场版)男:点解要咁对我呀女:我点解唔可以咁对你呀?男:你有冇当过我係你男朋友呀?女:咁你呢?你成日话爱我 但你识咗我咁耐 有冇陪我睇过一出戏 有冇同我行过一次街 我有冇要求过你啲乜呀?女:你想讲,呢啲就係你嘅拍拖方式呀嘛?够啦!我受够啦!  睇嚟,你真係要学下点拍拖咯!你再咁落去嘅话 一世都揾唔到囡朋友架男:我哋一齐咁多年啦 你唔係唔知我係点架 我就算几忙都好 我个心都係係你个度架 你粒声都唔出 就背住我同第个一齐你有冇谂过我感受呀?女:係呀,我地一齐已经好多年了 咁多年以呢 我啲Firend陪我仲多过你陪我有你咁做男朋友嘅咩?女:女人到底要嘅係乜野 你究竟知唔知呀? 你咁叫拍拖咩?男:但我……我咁辛苦係为咗乜野呀?我係为咗我哋以后可以过得更加舒服啲咋,你以为我唔辛苦咩? 你以为我……女:够啦!你唔使再讲咁多啦 我哋分手啦男:分手?好呀,既然你觉得咁委屈嘅 我亦都唔想勉强你女:女人到底要嘅係乜野 你究竟知唔知呀? 你咁叫拍拖咩?女:或者分手对大家呢讲都係一种解脱 或者我唔係一直咁爱你嘅话 我根本唔会忍受咁耐 又或者……唉!女人就係咁幼犹寡断架啦世界上边有咁多或者呀  女人其实好简单 佢只係想揾一个依靠嘅人 能够俾幸福佢嘅人 其实女人根本就係自私 如果某一日 有一个女人要离开你你只能够反省下 究竟你係咪真係唔识拍拖

第6课 郑伊健 感激遇见你(剧场版) 读白:林珊珊"唔同人嘅爱情有唔同嘅开始,而我嘅开始,系一[wwW.NIuBB.NEt]个问话符号。认识你个年系中一,你比我嘅感觉系一个问话符号,唔知点解见亲问话符号,我就啉起你。
到咗中二,冇一个男同学好似你咁钟意偷偷望我。有次我错手拿咗你饮过个杯野来饮,大家笑我饮咗你口水尾,一世听你话。以后我故意同你顶嘴,系故意架,我做乜要听你话。
中五,毕业啦,你无端端问我,有冇幻想过将来,幻想里面见唔见到你,我好快咁答:冇。你个样,立即变成一个失望嘅问话符号啊。
今年嘅旧同学聚会,你令我眼前一亮,冇啉过,一个傻瓜嘅你,变成今日哩个样,佢哋话你仲未有女朋友,我点会信啊。果晚,我发现咗个秘密,你偷偷将我饮个杯Punch,同你个杯换咗来饮,我个嘴冇笑,我只系,用我个心来笑。
如果你遇我唔到,你估你会简个点样嘅女朋友阿啦。"

第7课 张智霖 十指紧扣+爱情已死(剧场版) (上)手拖住手的感觉真系好,尤期系当你拖住你钟意果个人,不奇然就有一种甜蜜和幸福的感觉,轻轻地手挽手就已经感觉到互相嘅浓情蜜意,将大家嘅距离拉得好近,好近,每当我哋手拖住手嘅时候唔单止感觉有温暖,仲有力量,信心,好似感觉到对对方嘅关心和肯定,哩一切美好嘅感觉,其实都因为我哋都爱对方。记得你曾经讲过,你好喜欢手拖住手,尤期最钟意系我哋十指紧扣嘅感觉,因为你觉得咁样好有安全感,而我哋曾经都拖住对方,走过咗好多好多嘅路,经历咗好多,分享咗好多,但愿喺哩一世我哋都十指紧扣,一齐走埋下半生!